Bestellen
- Zoek naar het artikel dat jij wilt bestellen en klik op ‘toevoegen aan winkelwagen’
- Indien je alle producten hebt gevonden die nodig zijn klik je op het winkelwagen logo (rechtsboven op de webiste)
- Klik op ‘afrekenen’
- Vul alle benodigde informatie in
- Kies hoe jij wilt betalen
Easy as that!
Het kan voorkomen dat je een product bent vergeten toe te voegen aan je bestelling. Wij begrijpen dat dit erg vervelend is en geven jou daarom 20 minuten om je originele bestelling aan te passen. Hierbij kun je enkel iets toevoegen. Neem binnen deze 20 minuten op met onze klantenservice zodat wij ervoor kunnen zorgen dat je geen dubbele verzendkosten hoeft te betalen.
Betalen
Onze IBAN is: NL71 INGB 0990 3459 47
Deze rekeningnummer is ten naam van LedPlazaShop.
Je krijgt van ons een factuur waarop alle benodigde gegevens staan om je betaling soepel te laten verlopen. Als je online bestelt kun je ook online betalen met iDeal!
Mocht je iets handmatig overmaken, vergeet dan niet om je factuurnummer te vermelden.
Je dient het door jou verschuldigde bedrag direct over te maken naar onze bankrekening.
Het is mogelijk om achteraf te betalen met Klarna!
Bezorgen
We doen altijd onze beste om jouw bestelling zo snel mogelijk op te sturen. Jouw bestelling wordt dezelfde dag verzonden indien:
- Je voor 15:00 uur hebt besteld op een werkdag
- De bestelde artikelen op voorraad zijn
Voldoet je bestelling aan beide voorwaarden? Dan wordt het dezelfde dag nog verzonden.
Je bestelling is doorgaans binnen drie (3) werkdagen in huis!
Wij bezorgen op elke werkdag. Bezorging op zaterdag is ook mogelijk, hiervoor dient u na het plaatsen van uw bestelling contact op te nemen met ons per mail. Hiertegenover staan geen extra kosten aan verbonden.
Op zondagen bezorgen wij niet.
De verzendkosten bedragen 5.95 euro (incl. BTW) voor bestellingen onder de 100,- euro (excl. BTW).
Bestellingen boven de 100,- euro (excl. BTW) hoef je geen verzendkosten voor te betalen. Zo maken wij het bestelproces hopelijk een stuk makkelijker voor jou.
De bestelling zal door Transmission bezorgd worden. Het kan voorkomen dat grotere bestellingen door een andere partij dan Transmission worden bezorgd.
Op het moment dat je bestelling is verzonden zal je een mail ontvangen met de track-and-trace link. Hiermee kan je de bestelling in de gaten houden.
Wij bezorgen overal in Nederland met uitzondering van de Waddeneilanden.
Wij bezorgen ook in België en Duitsland.
Voor bezorging in andere landen is er een extra toeslag die in rekening wordt gebracht. Deze extra toeslag hangt ervanaf waar je de bestelling wilt ontvangen. Je kunt bij de bestelpagina zien wat de extra toeslag zal worden naar de locatie van jouw keuze.
Mocht je hier meer informatie over willen ontvangen kun je ons een mail sturen. We kunnen zo samen kijken naar de mogelijkheden.
Retourneren
Wat jammer dat jouw bestelling niet voldoet! Als je de bestelling retour zou willen sturen helpen we jou er graag bij. Je kan het retourformulier bekijken en deze ingevuld naar ons toesturen. Het retourformulier kun je vinden op de laatste pagina van de Algemene Voorwaarden.
Wij kunnen je het retourformulier ook toesturen per mail indien dat makkelijker is voor jou.
Wettelijk moet je dit binnen 2 weken na ontvangst bij ons melden.
Dit kan via het contactformulier of naar info@ledplazashop.nl. Vervolgens moet je het binnen twee weken bij ons laten leveren.
Aan het terugzenden van producten zijn retourkosten verbonden, deze kosten komen voor jouw rekening. De prijs van retour is gelijk aan de prijs van het verzenden van jouw product.
Indien wij een fout hebben gemaakt bij de bestelling zullen de kosten uiteraard niet voor jouw rekening komen.
Houd er rekening mee dat de verzender (in dit geval dus jij) verantwoordelijk is voor de producten tijdens de verzending.
Heb je een per ongeluk het verkeerde product besteld? Geen probleem, samen komen we tot de passende oplossing!
Mocht het product wat je nodig hebt bij ons op voorraad zijn dan kunnen we de producten voor je omruilen. Hieraan zijn echter wel retourkosten zoals hierboven van toepassing, de bezorger moet namelijk weer heen en weer voor jouw omruiling. Indien er sprake is van een prijsverschil tussen het door jou bestelde product en het nieuwe product kunnen wij dat voor je verrekenen.
Verpakkingen die op welke wijze dan ook zijn gewijzigd kunnen niet retour worden genomen. De verpakking moet intact, origineel en onbeschadigd zijn. Dit betekent dus dat u ook geen retoursticker op de verpakking mag plakken of iets op de verpakking mag schrijven voordat deze retour verzonden wordt.
Wanneer wij uw retourzending in goede orde hebben ontvangen gaan wij deze verwerken. Dit kan enkele dagen duren. Uiterlijk 14 werkdagen na het ontvangen van uw retournering crediteren wij u het aankoopbedrag retour. De eventuele bezorgkosten worden automatisch met dit bedrag verrekend. Wij crediteren het betaalde bedrag terug op het rekeningnummer waarmee de bestelling online is betaald.
Service & Garantie
Heb je vragen over één van onze producten of kom je er simpelweg niet helemaal uit? Neem dan contact met ons op, wij helpen je graag verder.
Je kan hier klikken voor onze contactgegevens.
Onze producten hebben verschillende garantieperiodes. Indien je niet terug kan vinden op de website hoe lang je product garantie heeft kun je ons een bericht sturen, dan kijken we er samen naar.
Als jouw ledverlichting buiten jouw schuld om niet meer werkt, dan mag je contact met ons opnemen om tot een oplossing te komen. Hiervoor hebben we wel je (online) bon nodig, dus bewaar deze goed. Wij staan namelijk graag voor je klaar!
Om aanspraak te doen op onze garantie dien je je te houden aan de volgende voorschriften.
Montageservice
Na jouw bestelling kan je contact met ons opnemen. Binnen 24 uur kunnen wij jou van een antwoord voorzien en een offerte geven. Vergeet vooral niet jouw bestelnummer toe te voegen, zodat we gelijk goed mee kunnen kijken. Ons montageteam kan al binnen twee weken de ledverlichting monteren!
Ons montageteam plaatst de ledverlichting daar waar je het hebben wilt. Wij houden ons bij het monteren van onze producten. Het technische werk zoals bijvoorbeeld de elektra plaatsen voeren wij niet uit.
Feedback & Klachten
Leuk dat jij een review wilt achterlaten voor onze website.
Momenteel staat deze optie nog niet online, maar wij zullen je niet vergeten wanneer deze online staat!
Wij vinden het erg jammer dat je een klacht duidelijk wilt maken bij ons!
Je kunt een e-mail sturen naar info@ledplazashop.nl op het moment dat u uw klacht wilt duidelijk maken. Wij willen je graag verder helpen en een gewenste oplossing bieden.
Wanneer je een klacht indient per mail krijgt je hierover een ontvangstbevestiging. Onze medewerkers zullen jouw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, indien hiervoor meer tijd nodig is dan zullen wij jou tijdig op de hoogte stellen.
Indien je dit niet op prijs stelt kun je zelf contact opnemen met de afdeling bemiddeling van de Stichting Webshop Keurmerk waarbij wij zijn aangesloten. Zij kunnen dan bemiddelen. Meer informatie hierover kun je vinden in artikel 16 en 17 van de Algemene Voorwaarden.